Sabtu, Februari 26, 2011

Hari Keluarga Hj. Ayup 2011

Sambutan Hari Keluarga Hj. Ayup Kali Ke-2 telah diadakan di Glory Beach Resort, Port Dickson pada 3 dan 4 Februari 2011. Seramai 45 orang ahli keluarga ini yang datangnya dari Kuala Lumpur, Selangor dan Melaka berkumpul untuk mengadakan aktiviti sukaneka yang bertujuan merapatkan hubungan silaturrahim di kalangan ahli.

Hari Keluarga Hj. Ayup kali pertama telah diadakan di Kalumpang Resort & Training Centre (KRTC), Perak pada 25 Disember 2009.

Di antara acara sukaneka yang diadakan ialah makan buah, pecah belon, boling kelapa, bola tampar pantai, berkayak dan acara kolam. Pada sebelah malam diadakan bacaan Yaasin dan tazkirah. Selepas itu diadakan pula aktiviti bertukar-tukar hadiah di kalangan ahli keluarga dan aktiviti bahasa isyarat.

Tuan Hj. Ayup dan Puan Hajjah Khadijah menyampaikan hadiah kepada semua pemenang. Di akhir acara, Tuan Hj Ayup membacakan doa selamat dan diaminkan oleh kesemua anak-anak dan cucu-cucunya.

Dalam perjalanan pulang ke Melaka, singgah di Kota Kuala Linggi untuk makan tengah hari sekeluarga. Terima kasih kepada semua ahli keluarga Hj. Ayup yang bertungkus-lumus menjayakan program ini especially 'orang dapur'.

Cabaran untuk semua ahli keluarga, pesan Tuan Hj. Ayup tahun depan buat Hari Keluarga di Kelantan pula...

Semoga perancangan yang rapi dapat disusun dengan rapi agar hari keluarga seterusnya dapat direalisasikan dengan jayanya.

























Tiada ulasan:

Catat Ulasan