Ahad, Julai 22, 2012

Jamuan Kesyukuran

Khamis, 19 Julai 2012. Setelah puas memilih tarikh bagi mengadakan jamuan kesyukuran untuk rakan-rakan sekerja, akhirnya 19 Julai 2012 dianggap tarikh sesuai untuk mengadakan majlis tersebut.



Majlis ini sempena eksesais kenaikan pangkat bagi 3 orang staf perpustakaan. Puan Jumakyah menjamu staf minggu lepas manakala aku dan Encik Shahar minggu ini.

Lewat petang Rabu, satu e-mel dihantar kepada kumpulan pengguna perpustakaan menjemput mereka hadir ke majlis jamuan ringkas jam 1.00 tengah hari di Ruang Bahagian Perolehan. Aku juga menjemput Encik Shahar dan Ketua Pustakawan.



Seperti yang telah dijanjikan, majlis berjalan lancar. Staf berkumpul di Ruang Bahagian Perolehan untuk meraikan kami berdua. Ketua Pustakawan tidak dapat hadir kerana bercuti.

Bacaan doa selamat dibacakan oleh Azman Amir. Kemudian semua staf dijamu dengan lauk-pauk seperti daging masak lemak, ayam goreng, sayur goreng, buah-buahan dan minuman kordial. Ramai yang memuji masakan ini. Sebenarnya aku tempah daripada mak mertua Puan Noraini. Menu simple tetapi terasa...

Hampir jam 2.00 petang, majlis selesai. Alhamdulillah, segala perancangan berjalan dengan baik sebelum masuk Ramadhan Al-Mubarak.

Buat rakan-rakan, terima kasih kerana sudi memenuhi undangan kami berdua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan