Sabtu, Mac 03, 2012

Majlis Kesyukuran Dan Tahlil

Jumaat, 2 Mac 2012. Melalui e-mel jabatan, aku dan rakan-rakan sekerja yang lain dijemput untuk Majlis Kesyukuran dan Tahlil yang ditaja oleh beberapa orang staf yang baru sahaja mendapat status tetap dalam jawatan.

Mereka ialah Mohd Siddiq Azizi, M. Jefridzain, Suzana, Shazley, Khairul Redzwan, Norafzahizad, Syahirah dan Salleh.

Majlis berlangsung di Ruang Legar, Unit Perolehan pada jam 12.15 tengah hari. Ustaz Azman memimpin majlis dengan bacaan tahlil arwah dan doa selamat. Majlis tahlil ini juga ditujukan kepada arwah Mohd Efendi Rajali, rakan sekerja yang meninggal dunia pada 20 Februari yang lalu.

Salleh mewakili rakan-rakan yang menaja jamuan mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ketua Pustakawan kerana memilih dan memberi peluang kepada mereka untuk bersama-sama di dalam organisasi. Beliau juga memberi penghargaan kepada rakan-rakan sekerja khususnya pegawai yang banyak memberi tunjukajar semasa peperiksaan untuk pengesahan jawatan.

Sebaik selesai, kami dijemput untuk menikmati jamuan yang dihidangkan. Majlis berakhir pada jam 1.20 tengah hari.

Buat Salleh, Mohd Siddiq Azizi, M. Jefridzain, Suzana, Shazley, Khairul Redzwan, Norafzahizad dan Syahirah, saya mewakili rakan-rakan sekerja yang lain mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian menjamu kami dengan jamuan yang enak ini, semoga bertambah rezeki anda semua pada masa hadapan.

Foto: Kredit buat Harulrizam.





























Tiada ulasan:

Catat Ulasan