Ahad, Julai 24, 2011

Miza Masuk Pertandingan Bacaan Doa Harian

Hari ini sewaktu balik dari berkursus, Miza menunjukkan cenderamata yang diterimanya.

Jam 2.00 petang, 23 Julai 2011, Miza yang dipilih bersama beberapa orang pelajar lain hadir ke SRA JAIM Solok Musai, Bukit Baru untuk mewakili SRA JAIM Jalan Datuk Palembang dalam pertandingan bacaan doa harian di Karnival Kokurikulum Ilmiah Tahap 1 2011 SRA JAIM.



Karnival Kokurikulum Ilmiah Tahap 1 2011 SRA JAIM Peringkat Zon Melaka Tengah diadakan adalah bertujuan bagi menanam dan meningkatkan semangat bekerjasama di kalangan pelajar-pelajar. Selain itu, ia juga bertujuan bagi melahirkan pelajar yang berbakat dalam bidang ilmiah sepeti Tilawah Al-Quran, Hafazan, Doa dan lain-lain.

Majlis ini juga dapat meluaskan minda pelajar melalui pertandingan yang sihat di samping dapat memupuk semangat persahabatan dan silaturaim di antara pelajar.

Di antara acara yang dipertandingkan ialah Tilawah Al-Quran, Bercerita Kisah Nabi, Hafazan, Azan, Iqamah, Doa Harian dan Amali.
























Dalam acara doa harian, Miza sekadar mendapat saguhati di kalangan 22 orang pelajar perempuan dan lelaki yang mengambil bahagian.

Pada aku soal menang atau kalah tidak timbul. Sebaliknya aku berbangga dengan pemilihannya kerana ini akan mendorong Miza untuk maju pada masa hadapan.

Semoga terus berjaya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan