Rabu, Ogos 22, 2012

Meraikan Birthday Arif

Hari ini kami sekeluarga meraikan sambutan ulangtahun kelahiran Arif ke-16 di AEON Bandaraya Melaka. Sudah berapa tahun, tarikh ulangtahun kelahirannya jatuh dalam bulan Ramadhan dan kami menyambutnya secara ala kadar dan kadangkala sekadar ucapan selamat sahaja.

Hasrat kami untuk meraikan hari lahir Arif dengan sebiji kek Baskin Robbin tidak tercapai kerana kek perlu ditempah terlebih dahulu dan mengambil masa dua hingga tiga hari. Harga memang mahal tapi itu kami tidak kisah asalkan kami puas hati dengan kek ais krim tersebut.

Alternatif kedua ialah kami meraikan Arif dan anak-anak yang lain dengan ais krim Baskin Robbin. Arif sebagai 'birthday boy' bersetuju dengan cadangan tersebut. Anak-anak diberi pilihan untuk memilih perisa mana yang mereka sukai.

Kemudian kami ke Restoran A&W berhampiran untuk meraikan Arif. Ifa, Miza dan Alim memang menunggu saat begini kerana mereka juga dapat menumpang kegembiraan dan menjamu selera bersama abang sulung mereka.

Lebih sejam kami di sana, akhirnya kami pulang ke rumah. Aku bersama ahli keluarga yang lain mendoakan semoga Arif dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sentiasa sihat dan terus berjaya dalam apa jua bidang diceburinya.

Amin!











Tiada ulasan:

Catat Ulasan