Jumaat, Ogos 31, 2012

Sekitar Sambutan Kemerdekaan Ke-55 Peringkat Negeri Melaka

Hari ini aku berkesempatan merakamkan beberapa keping foto semasa sambutan Hari Kemerdekaan Ke-55 Peringkat Negeri Melaka di Dataran Pahlawan, Banda Hilir, Melaka.

Secara kebetulan, Ida meminta aku menghantarnya menguruskan pasukan Perpustam yang turut mengambil bahagian di dalam perbarisan pagi itu. Jadi aku ambillah kesempatan yang terhidang ini dengan merakamkan foto menggunakan kamera SLR aku ni.

Kami turut membawa bersama Miza dan Alim bagi menyemarakkan semangat kemerdekaan sempena sambutan kemerdekaan pada 31 Ogos 2012.

Selain perbarisan peserta daripada pelbagai jabatan dan organisasi, kenderaan jabatan kerajaan seperti ATM, PDRM, Kastam dan lain-lain kenderaan turut serta di dalam perbarisan tersebut. Berikut beberapa keping foto yang sempat dirakamkan pagi itu.

Salam Kemerdekaan 2012.


Peserta di Dataran Pahlawan.


Bersiap-sedia.


Alim, Ida dan Miza.


Peserta daripada UTeM.


VIP di pentas kenamaan.



Peserta Perpustam.



Petronas.


JPAM.




Peserta UTeM.
























Ida dan anak-anak.


Aku bersama anak-anak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan